reklama - Muzyka i koncerty | ABC-lp3
1 2
 

reklama

Partnerzy
Dzisiejsze programy telewizyjne w kontekście rozrywki mają postawione dość odmienne zadania niż pierwowzory choćby z lat dziewięćdziesiątych ubiegłego stulecia. Podyktowane jest to coraz większymi możliwościami zarówno w zakresie samej formy telewizji jak i rozwojem społeczeństwa i jego charakterystyki. Programy telewizyjne mogą być nadawane na żywo, co dodatkowo podnosi ich atrakcyjność, choćby ze względu na ich nieprzewidywalność oraz niezmiernie dynamiczną formę. Właśnie ta dynamika jest bardzo pożądana w dzisiejszych czasach. Program telewizyjny powinien obfitować w dynamiczne wydarzenia, posiadać liczne zwroty oraz sytuacje nietypowe, aby odstawać od dotychczas znanych form czy programów telewizyjnych konkurencji. Nowe miano, czyli show, mówi samo za siebie będą przyporządkowane do tematu programy telewizyjne. W tym kontekście determinowane jest wysokie tempo oraz powodowanie zaciekawienia oraz różnego rodzaju pozytywnych napięć w widzu. Dodatkowo, jak wcześniej wspomniano, program telewizyjny powinien wnosi wiele nowego zarówno pod względem treści jak i swojej formy. Coraz trudniej o sensowne radyjko. Pamiętam, jak jeszcze kilkanaście lat temu włączając jakąkolwiek stację radiową można było spodziewać porządnych brzmień. Muzyki, która przyprawiała o gęsią skórkę. Prz tym można było wysłuchać audycji, których sens wnosił coś do naszego życia. Były to czasy, kiedy radio odgrywało w naszych życiach dość istotną rolę. Teraz włączając jakąkolwiek stację, zawsze słyszymy to samo. Krótkie, nic nie mówiące informacje i chałturzasta muzyka. Zdarza się nawet, że jeden - szczególnie lansowany (choć nic nie mający w sobie) - kawałek emitowany jest kilka...

Partnerzy
Czasy, kiedy jednym trzydziestosekundowym spotem, wyemitowanym przy głównym wydaniu wiadomości, można było dotrzeć do prawie połowy grupy celowej, należą już do przeszłości. Obecnie konsumenci poszczególnych marek są dużo większymi indywidualistami pod względem stylu życia, w tym również konsumpcji mediów. Zupełnie inne medium należy wykorzystać w kampanii skierowanej do młodych yuppies, a inne w kampanii targetowanej na dzieci. Tych pierwszych bardzo ciężko będzie złapać za pomocą mediów tradycyjnych. Należy wybrać nośniki, które bardzo precyzyjnie trafiają właśnie w tą grupę (np. reklama w biurowcach). Dzieci z kolei masowo oglądają telewizję. Wystarczy niewielka liczba emisji spotu jakiejś zabawki w ogólnopolskiej telewizji przy bajkach dla dzieci oraz zintensyfikowana kampania na dziecięcych kanałach niszowych i sukces gwarantowany. Ponadto czas oglądania telewizji, słuchania radia czy czytania prasy, skraca się z roku na rok praktycznie w każdej grupie celowej. Powstają coraz to nowe nośniki i formy reklamy. To wszystko sprawia, że do zaplanowania widocznej, a przede wszystkim skutecznej kampanii reklamowej, potrzebni są wykwalifikowani specjaliści. Bardzo często wybieraną formą reklamy jest reklama zewnętrzna w postaci między innymi ogromnych bilbordów reklamowych. Możemy je spotkać przy wszystkich często uczęszczanych drogach. Ostatnio coraz częściej montuje się diodowe bilbordy, które są w stanie wyświetlać różne obrazy oraz animacje, co jeszcze bardziej przyciąga uwagę potencjalnych klientów. Niektóre sklepy posiadają swoje niewielkie znaki, które informują kierowców, jak do nich dojechać. Tak jest na przykład z siecią barów McDonalds. Reklama zewnętrzna to...

Lista plików strony